Меню KDT

logo.png?_=1475147881

«СОЛТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ» КММ «ПЕТРОПАВЛ ҚАЛАСЫНЫҢ БІЛІМ БӨЛІМІ» КММ «№8 ОРТА ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН    ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТӘРБИЕ МЕКТЕП-КЕШЕНІ» КММ 

 

  • kz
  • ru
  • Мектеп мәзірі

    Тәрбие жұмысы
    Мемлекет басшысы Нұрсұлтан Назарбаев жастарға Қазақстандық патриотизм мен азаматтық және құқықтық тәрбие беруге  ерекше назар аударды. Ол патриоттықты, моральдық-этикалық нормаларды, этносаралық келісімді және толеранттылықты негізгі құндылықтар ретінде атап өтті. Іске асыру үшін келесі міндеттер қойылды:
    - жас ұрпақта Отанға деген адалдықты қалыптастыру, Отанға, оның қарулы қорғанысына қызмет етуге дайындау;
    - елдің, туған жердің тарихы мен мәдениетін зерттеу;
    -зорлық-зомбылыққа, адам құқықтарының бұзылуына, оның бостандығына, адамның құрбандарына әкелетін нәрсені айыптауға тәрбиелеу.
    Бұл мектептің барлық салаларын қамтиды:
    - оқу үдерісі;
    - білім беру ортасы;
    - қосымша білім беру жүйесі;
    -өзін-өзі басқару
     

    Мектеп оқушыларын патриоттық тәрбиелеуді ұйымдастыру түрлері

    Сабақтар

    Әңгімелер

    Экскурсиялар

    Кездесулер

    Іс-шаралар

    -пәндік қызмет арқылы
    (Қазақстан тарихы, география,
    әдебиет және т.б.)

    -Мектептен тыс ұйымдардың өкілдерімен дөңгелек үстел

    -мұражайлар

    -ПЗТМ зауыты

    -еңбек және соғыс ардагерлерімен

    -сынып сағаттар
    - салтанатты жиындар

    -акциялар
    -концерттер
    сайыстар
    көрмелер


    Әр жылдағы ең маңызды саяси оқиғалардың бірі -  Елбасы Н.Назарбаевтың Жолдауы. Қазақстан Республикасы Президентінің Қазақстан халқына Жолдауын зерделеу және түсіндіру мақсатында мектепте студенттер мен мұғалімдердің арасында ақпараттық-насихаттық топтар құрылды, тарих сабақтары, дөңгелек үстелдер өткізіліп, хабардың негізгі бөлімдері талқыланды. Президенттің Қазақстан халқына Жолдауын насихаттау және түсіндіру бойынша ақпараттық-түсіндірмел топ Д.Клюева жетекшілігімен бір жыл бойы жұмыс істейді. Қазақстан Республикасы Президентінің Жолдауын зерделеу және талқылау бойынша жұмыс жоспары жасалды. Мемлекет басшысының Жолдауын туралы ата-аналарды хабардар етіп, талқылау  үшін ата-аналар жиналысы тұрақты түрде өткізіледі. Жас ұрпақты патриоттық тәрбиелеу бағдарламасы аясында әрбір оқу жылына Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін насихаттау және пайдалану мақсатында іс-шаралар жоспары жасалады. Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін зерделеу үшін мектепте өткізілетін барлық іс-шаралар Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін шын жүректен бағалайтын жас ұрпақты қалыптастыруға бағытталған.
    Патриоттық айға арналған іс-шаралардың мақсаты - студенттерді отансүйгіштік сезімін тәрбиелеу, аға буынға құрметпен қарау, солдаттардың тағдырына. Класс жетекшілері жыл сайын Ұлы Отан соғысының ардагерлері мен шағын ауданда тұратын тыл еңбеккерлерімен тығыз қарым-қатынас жасайды. Студенттер тұрақты ардагерлерге барады, оларды мереке күндерімен құттықтап, үй шаруашылығының барлық көмегін ұсынады. Есеп беру кезеңінде мектеп оқушылары қалалық «Жеңіс кенепте», «Адам өлмес полкі», «Ардагер бірге өмір сүреді» науқандарына қатысты. Олар жыл сайын жергілікті соғыс мүшелерімен кездеседі. 2015 - 2016 жылдары келесі мектеп іс-шараларын атап өткім келеді. қазақстандық патриотизмді тәрбиелеу туралы:

    • «1 қыркүйекке», «Соңғы қоңырау», «Аттестаттарды тапсыру» мерекелері;
    • Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздері күні;
    • Тұңғыш Президент күні;
    • ҚР Тәуелсіздік күні;
    • ҚР Халықтар бірлігі күні
    • Алғыс күні
    • «Жас ұлан» республикалық жастар ұйымы қатарына қосылып жатқан мектеп оқушыларының салтанатты рәсімі;
    • Отан қорғаушылар күні
      "Патриот" айлығына арналған іс-шаралардың мақсаты - студенттерді отансүйгіштік сезімін тәрбиелеу, аға буынға құрметпен қарау, солдаттардың тағдырына. Класс жетекшілері жыл сайын Ұлы Отан соғысының ардагерлері мен шағын ауданда тұратын тыл еңбеккерлерімен тығыз қарым-қатынас жасайды. Студенттер тұрақты ардагерлерге барады, оларды мереке күндерімен құттықтап, үй шаруашылығының барлық көмегін ұсынады. Есеп беру кезеңінде мектеп оқушылары қалалық «Жеңіс кенепте», «Мәңгілік полк», «Ардагер бірге өмір сүреді» науқандарына қатысты. Олар жыл сайын жергілікті соғыс мүшелерімен кездеседі. 2015 - 2016 жылдары келесі мектеп іс-шараларын атап өткім келеді. қазақстандық патриотизмді тәрбиелеу туралы:леясының өкілдері және «Солтүстік Қазақстан облысының әкімі аппараты» КМ «Көкшетау қыстауы» ҚБ өкілдерімен бірге Тілдер апталығына арналған салтанатты шара.
    • - «Нұр Отан» партиясымен бірге Бірлік күніне арналған ресми іс-шара;
      - «Мен елімді жырайлым» қалалық байқауы;
      - Тұңғыш Президент күніне, Тәуелсіздік күніне арналған салтанатты шара;
      - ардагер сағаты;
      - «Жас Ұлан» республикалық бірыңғай балалар ұйымының қатарына қабылдау салтанатты рәсімі;
      - Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік күніне арналған әдеби және музыкалық композиция.
      - «Елге қызмет ету - халыққа қызмет көрсету» ресми сызығы
      - «Бір адам - ​​бір ел, бір тағдыр» тақырыбында бірыңғай ақпараттық күн.

          Рухани-адамгершілік тәрбие
          Рухани-адамгершілік тәрбиелеу мәселесінің өзектілігі қазақстандық қоғамда тек білімді ғана емес, сондай-ақ мінсіз тұлғалық қасиеттерге ие білімді, жоғары моральдық тұлғаларды оқыту қажет.
    Рухани-адамгершілік тәрбиенің  мақсаттары мен міндеттері жауапкершілік, құрметтеу, адалдық сияқты қасиеттерді қалыптастыру болып табылады. Мінез-құлық құндылықтарын,адамгершілік жүйесін қалыптастыру және өз халқының мәдениетін меңгеру,  моральдық көзқарасын қалыптастыру,оның халқының мәдениеті,  этикалық стандарттар мен ережелер туралы хабардар ету, сондай-ақ  мейірімділік, адамгершілік қабілеттерін дамыту.  Жыл сайын, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар үшін   «Ризашылық - мейірімділік балалардың игілігі үшін" республикалық акциясы аясында  Алғыс айту күнін тойлау қарсаңында мұғалімдер мен оқушылардыі шығармашылық ұжымы концерт өткізді, әр іс-шара жеңімпазы құнды сыйлықтармен марапатталды. Сыйлықтарды алуға "Сбербанк" АҚ демеуші болды.Кейбір сыйлықтарды оқушылар өз қолдарымен дайындады.

    Мектептің тәрбие жұмысының жоспарына енгізілген барлық іс-шаралар оқушылардың жаппай қатысуына негізделеді және баланың дамуын әртараптандыруға бағытталған. Дәстүрлі іс-шаралардың сценарийлік жоспарына сәйкес, іс-шараға  мүмкіндігіне қарай, көптеген оқушылар, мұғалімдер және ата-аналар қатыса алады. "Парыз" науқаны аясында студенттер  ардагерлерге барып, оларды мерекелік концерттерге және сынып сағаттарына шақырады. Келесі сынып сағаттарының адамгершілкті тәрбиелеуге бағытталатынын атап өткім келеді:

    •  «Құрмет пен өзара түсіністік - адамгершілік негізі», «Біз сыныптастарбыз, біз доспыз» сынып сағаттары
    • «Сәулетті ғылымдардың мерекесі», «Этика + эстетика», «Бірге-тату отбасы» КТД
    • «Адамдық руханият дегеніміз не?»  диспуты
    • «Достық - түсінуге үйрету» психологиялық сабағы

    Отбасылық тәрбие
    Мектеп және отбасы - бұл екі әлеуметтік мекеме, оның келісілген әрекеттеріне баланы тәрбиелеу үдерісінің тиімділігі байланысты. Ата-аналар комитеті мектеп қызметкерлерімен тығыз жұмыс істейді: әлеуметтік, еңбек, білім беру, бос уақыт қызметі .

    Мектеп ата-аналармен арнайы жоспар арқылы жұмыс жасайды, жоспармен ата-аналар жылдың басында танысады.  Бұл білім беру үдерісіндегі жалпы талаптарды, жалпы принциптерді және білім берудің ұйымдастырушылық формаларын дамыту қажеттілігіне байланысты. Алғашқы ата-аналар жиналысында жыл қорытындысы, мектептің жұмыс кестесі қарастырылады, жыл бойынша жұмыс жоспары түзетіледі. Ата-аналық активті сайлау жыл сайын өткізіледі, оған ата-аналар комитетінің төрағасы сайланады.
    2015-2016 оқу жылында ата-аналармен жұмыс істеудің жаңа түрі қоғамдық тыңдау болды. Қоғамдық тыңдау аясында ата-аналар өткен кезеңдегі әкімшілік есебін тыңдап, сұрақтар қойып, жауап алу мүмкіндігіне ие болды. Мектептегі ата-аналар жиналысына қосымша ата-аналарға пән мұғалімдері жеке кеңес береді. Қыркүйек айының басында ата-аналар сынып жетекшісімен бірге оқушыларға оқу үрдісін ұйымдасқан түрде ұйымдастыруға көмектеседі, «Мектепке жол» акциясының кестесін құрастырады және «Қамқорлық» іс-шарасына қатысады. Отбасылық апталық аясында «Менің отбасым» сынып сағаттары, «Менің отбасым» эссе байқауы ұйымдастырылып, «Әкем, анам, мен - тату отбасы» атты сурет көрмесі ұйымдастырылды.

    Зияткерлік білім, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу

    Бұл бағыттың мақсаты - интеллектуалдық қабілеттерін, әр адамның көшбасшылық қасиеттері мен талантын, сондай-ақ ақпараттық мәдениетті дамытуды қамтамасыз ететін мотивациялық кеңістікті қалыптастыру.
    Зияткерлік мәдениетті тәрбиелеу мақсатында сынып жетекшілері әртүрлі байқаулар мен жарыстарға оқушыларды тартады, «Менің азаматтық құқықтарым мен міндеттерім», «Қақтығыстар мен оларды шешу жолдары», «Менің елімнің есте қаларлық күндері», «Қауіпсіз бағыт» зияткерлік  ойыны, "Мәртебелі Заң" жас заңгерлер конкурсы.

    Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие
    Бұл бағыттың мақсаты кәсіби өзін-өзі анықтауға, экономикалық ойлау мен адамның экологиялық мәдениетін дамытуға деген саналы қатынасты қалыптастыру болып табылады. Оқушыларды әртүрлі мамандықтардың әлеуметтік-экономикалық, психофизиологиялық ерекшеліктері туралы нақты білімдермен қамтамасыз ету үшін мектепте кәсіби білім үнемі жүргізіледі. Жыл бойы сынып жетекшілері «Мейірімділік пен ізгіліктің мамандықтары», «Мамандықтар әлемінде», «Ата-анамның мамандықтары», «Біз таңдаған жолдар» сабақтарын өткізеді

    Ұлттық тәрбие

    Адамның әмбебап және ұлттық құндылықтарға, туған және мемлекеттік тілдерге құрметпен қарауы, қазақ халқының, этникалық топтар мен этникалық топтардың мәдениеті ұлттық білімнің мақсаты болып табылады. Тілдер апталығы аясында сабақ сағаттары, сурет салу жарыстары өткізілді. Келесі іс-шаралар өткізіледі:

        * «Тіл-татулықтың белгісі» сынып сағаты;
        *   «Тіл - халқы байлығы» зияткерлік ойыны;
        *    «Тілдердің үштұғарлығы» дөңгелек үстел;
        *  «Тіл - халық қазысы» фестивалі;
        *  «Біз-әртүрліміз, біз-теңбіз» тақырыбындағы шығармашылық жұмыстар;
        * «Түрлі ұлттар ойындары» байқауы
     

    Барлық іс-шаралар этникалық санаға деген жауапкершілігі мен мақтанышына, ана тілін және мемлекеттік тілді меңгеруіне; қазақ халқының және өз халқының салт-дәстүрлеріне; өз халқының мәдени мұрасына; Қазақстанның этномәдениетіне; Қазақстанның басқа этностарының мәдениетіне; этносаралық келісім мен бейбітшілікке бағытталған.

    Көпмәденитті және көркем-эстетикалық тәрбие

    Этика идеясын қалыптастыру және оқушылардың негізгі критерийлеріне сәйкес өзін ұстай білу қабілетін дамыту үшін келесі іс-шаралар өткізілді: «Этикеттің білгірлері» атты сыныптан тыс іс-шара, «Біз әр түрліміз - бұл біздің байлығымыз, біз біргемыз - бұл біздің күшіміз» «Менің отбасымның салт-дәстүрлері», «Төзімділік және біз», «Бүкіл әлемнің балалары - дос», «Мейірімділік мектебі». Жыл ішінде Қазақстан халқы Ассамблеясымен және этномәдени орталықтармен ынтымақтастық, этникалық толеранттылықты қалыптастыру, халықтық мұрамен танысу мақсатында «Этно клуб» (А.Ю. Платонов басқарған) мектебі құрылды. Сабақтар аясында оқушылар әр түрлі халықтардың мәдениетімен танысып, фестивальдерге барып, ақпарат алмасуға мүмкіндік алады.

    Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты

    Бұл бағыттың мақсаты – балалар мен жастарда салауатты өмір салтының дағдылары мен ынтасын қалыптастыру.

    Осы бағыт бойынша келесі міндеттерді атап көрсетуге болады:

    1. Салауатты өмір салты әдістеріне үйрету;
    2. Негізгі заманауи аурулар мен олардың алдын алу шараларымен таныстыру;
    3. Салауатты ынтасына деген ынтасын ояту;
    4. Ауру тудыратын әдеттерге теріс пікірін қалыптастыру: темекі шегу, алкоголь, есірткі, уытты заттарды қолдану.
    5. Шиеленіскен және стресттік жағдайлардың алдын алу әдістері мен тәсілдеріне үйрету;
    6. Жүйелі құндылықтар, қоғамдағы мінез-құлық нұсқамалары мен тәртібін қалыптастыру; 
    7. Өз денсаулығына деген қоғамдық қатынасты тәрбиелеу.

    Мектепте салауатты өмір салтын қалыптастыру бойынша жұмыстар жүргізіледі. Оқушылардың наркологиялық орталық қызметкерлерімен кездесуі үнемі өтеді. Әр сыныпта "Денсаулығың өз қолыңда" тақырыбында ақпараттық материалдар бар, әлеуметтік педагог зиянды заттарды қодануға әуес оқушылармен түсіндірмелі жұмыстарды өткізіп тұрады. 

    Оқушылар әр түрлі спорт түрлерінен қалалық және облыстық сайыстароға қатысып тұрады: 

    Мектептің спорттық жетістіктері:

    2013-2014, 2014-2015, 2015-2016

    Т.А.Ж.

    Марапаты

    Қатысу деңгейі

    орын

    1

    Сидоркин Даниил

    диплом

    биатлоннан республикалық және қалалық сайыс 

    2,3

    2

    Сидоркин Владислав

    диплом

    биатлоннан республикалық және қалалық сайыс 

    1, 2, 3

    3

    Запорощенко Ксения

    диплом

    жүзуден республикалық және қалалық сайыс

    1,2

    4

    Шадрина Анастасия

    диплом

    Тоғыз-құмалақтан қалалық сайыс

    2

    5

    Тайфурова Алина

    диплом

    жеңіл атлетикалан республикалық, облыстық және қалалық сайыс

    1, 2, 3

    6

    Кужилин Яков

    диплом

    жеңіл атлетикалан республикалық, облыстық және қалалық сайыс

    1, 2, 3

    7

    Даньшин Даниил

    диплом

    күрестен қалалық сайыс

    2

    8

    Ануфриев Александр

    диплом

    жүзуден қалалық, облыстық, республикалық сайыс

    1, 2, 3

    9

    Васильев Константин

    командалық жүлделі орын үшін грамота

    футболдан облыстық жарыс

    1

    10

    Петров Вадим

    командалық жүлделі орын үшін грамота

    футболдан облыстық жарыс

    1

    11

    Усольцев Диас

    диплом

    коньки спорты бойынша облыстық жарыс

    2

    12

    Кикбаев Рахат

    диплом

    бокстан қалалық және облыстық жарыс

    2, 3

    13

    Яровая Ксения

    командалық жүлделі орын үшін грамота

    Республикалық және облыстық жарыс

    1, 2

    14

    Ильясова Жанар

    командалық жүлделі орын үшін грамота

    волейболдан қалалық жарыс

    3

    15

    Требунская Арина

    командалық жүлделі орын үшін грамота

    волейболдан қалалық жарыс

    3

    16

    Измаилова Алия

    командалық жүлделі орын үшін грамота

    волейболдан республикалық жарыс

    1, 2

    18

    Ластовец Антон

    командалық жүлделі орын үшін грамота

    қазақша күрестен республикалық, облыстық және қалалық жарыс

    1, 2, 3

    19

    Хоботов Илья

    командалық жүлделі орын үшін грамота

    баскетболдан қалалық жарыс

    1, 2

    20

    Пригоженко Мирослава

    диплом

    волейболдан қалалық жарыс

    1, 2

    21

    Баимбетов Мухамед

    диплом

    қазақша күрестен қалалық жарыс

    1, 2

    22

    Садвокасов Дидар

    диплом

    қазақша күрестен қалалық және облыстық  жарыс

    2,3

    23

    Маутов Кайрат

    диплом

    қазақша күрестен қалалық жарыс

    3

    24

    Ержанов Алихан

    диплом

    қазақша күрестен қалалық жарыс

    1, 2

    25

    Дудар Рахат

    диплом

    қазақша күрестен қалалық және облыстық  жарыс

    1, 2

    26

    Жакин Данияр

    диплом

    қазақша күрестен қалалық жарыс

    2

    27

    Торехин Жангельды

    диплом

    қазақша күрестен қалалық жарыс

    2, 3

     

    Әлеуметтік педагогтың қызметі мектептің ерекшеліктеріне сәйкес келесі бағыттар бойынша іске асырылады:

    1. Аналитикалық-диагностикалық.

    Баланың әлеуметтік және жеке мәселелерін анықтау мақстында педагогикалық-әлеуметтік диагностика: бала тұлғасын, оның жеке қабілеттерін, мектеп құжаттамасын, медициналық картасын, тұрмыстық жағдайын, баланы тәрбиелеу мен дамытудың ерекшеліктерін, отбасылық қарым-қатынастарды зерттеу. 

    2. Әлеуметтік-құқықтық.

    Бала құқығын әлеуметтік-педагогикалық қорғау - әлеуметтік-педагогикалық қызметті қажет ететін оқушыларды анықтау және қолдау.

    3. Кеңесшілік

    Қиын өмірлік жағдайға тап болған оқушыларға, оның кәсіби өзін-өзі анықтауына әлеуметтік-педагогикалық кеңес беру, ата-аналарға, педагогтарға, сынып жетекшілерге баланың әлеуметтік педагогикалық мәселесін шешуде кеңес беру.

    4. Алдын алу.

    Әлеуметтік-педагогикалық алдын алу оқушылардың артта қалған мінез-құлқын анықтауға және алдын алуға, салауатты өқөмір салтын сақтау қажеттілігін қалыптастыруға, мектепте, Петропавл қаласы ІІБ полициясының есебінде тұрған оқушылармен алдын алу жұмыстарын өткізуге, оқушылар мен ата-аналардың құқықтық мәдениетін арттыруға әсерін тигізеді.

    5. Әдістемелік.

    Әдістемелік-қызметті ұйымдастыру - педагогикалық шеберлікті арттыру, мектептің педагогикалық кеңесінің жұмысына қатысу, педагогикалық-әлеуметтік мәселелер бойынша сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігіне қатысу,әлеуметтік педагогтардың қалалық және облыстық семинарларына қатысу, әлеуметтік педагогика бойынша жаңа әдістемелік әдебиеттерді меңгеру, облыстық және қалалық сайыстарға қатысу мақсатында өзінің әлеуметтік-педагогикалық қызметіне талдау жасау.  

    Қойылған міндет шешімінің тиімділігі үшін әлеуметтік педагог білім беру үдерісінің барлық қатысушылармен өзара әрекеттеседі: оқушылармен, ата-аналармен,  мектептің педагогикалық ұжымымен және қаланың ішкі әлеуметтік институттарымен.

    Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу

    Мақсаты: оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, мектепте оңтайлы әлеуметтік-психологиялық ахуал қалыптастыру және білім беру үдрісінің қатысушыларына психологиялық қолдау көрсету.  

    Қызмет келесі міндеттерді шешеді:

    • мектепте сүйемелдеу кезеңін бақылау (1-сыныпқа келлгенде, бастауыштан жоғары буынға ауысуында, жаңа ашылған сыныптарды ұйымдастыруда);
    • баланың жеке даму үдерісін және оның танымдық қызметін зерттеу (бұл үдерістерді бақылауда қызмет түзету ұсыныстарымен шығады);
    • ата-аналар мен педагогтарға психологиялық мәселелерді шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының тиімді әдістерін таңдауда кеңестік көмек көрсету;
    • оқушылардың әлеуметтік микроортасын зерттеу, психологиялық диагностика өткізу;
    • кәсіби бағдар жұмысының жүйесін оқушыларды әлеуметтік қорғау шарты негізінде дамыту, мектеп түлектерінің одар әрі білімін таңдауға көмек көрсету;
    • оқушылардың психологиялық мәселелер мен қиындықтарын шешу бойынша оқушылардың психотүзету жұмыстарын іске асыру;
    • білім беру және әлеуметтік балаға көмек көрсетуде педагогтар мен психологтардың күштерін біріктіру;
    • жасөспірімдердің аутодеструктивті мінез-құлқының алу.

    Сәйкесінше, Психологиялық қызметтің жұмысы келесі бағыттарда іске асырылады:

    • ағарту-алдын алу;
    • диагностикалық;
    • түзету-дамыту;
    • кеңестік;
    • әлеуметтік-диспечерлік.

    Аталған бағыттардың бәрі өзімен және өзгелермен өзара әрекеттестік нәтижесінде іс асырылады. Заманауи кезеңде педагог-психологтар жұмысының технологиясы мен әдіснамасы құрылған. Сонымен бірге, әр мектеп  спицификалық ағза, сондықтар әр педагог-психолог өз қызметін мектебінің ерекшеліктері мен кәсіби техника деңгейлеріне сәйкес құрады.  Қазіргі уақытта мектеп психологы жұмысының басты элементі болып оқушылардың арасында қауіпті "С" тобының яғни суицидшілер тобын анықтап, олармен алдын алу жұмыстарын орындау саналады.  Суицидтік мінез-құлқы бар оқушылар туралы ақпаратты анықтауда аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алудың тиімді құралы ретінде диагностика маңызды орынға ие болу керек.  Оқу жылының басынан бастап суицидтік ойы бар оқушыларды анықтау бойынша диагностикалық жұмыс жүргізіліп, соның негізінде қауіпті "С" тобының тізімі жасалады. Бұл тізімдер сынып жетекшілеріне беріліп, олар жыл бойы психологтармен бірге балалармен ілесіп жүреді. 

    Оқушылардың өзін-өзі басқаруын дамыту

    Оқушылардың өзіндік әлеуметтік тәжірибесін қалыптастыруға жағдай жасау үшін С  «Импульс», «Жас Ұлан», «Жас Қыран» балалар ұйымы құрылды.

    Жұмыстың мақсаты: мектеп оқушыларының бос уақытын ұйымдастыру және балалардың әлеуметтік белсенділігі мен оқу ынтасын арттыру үшін бірыңғай ақпараттық және мазмұнды кеістің жасау.

    Міндеттер:

    1. Олардың тарапын тәрбие үдерісін ұйымдастырушы ретінде іске қосу, оқушылардың шығармашылық шығармашылық белсенділігі мен оқуға деген ынтасын арттыру арқылы балалардың көшбасшылық қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасау.
    2. Оқушылардың азаматтық-құқықтық санасын, адамгершілігін, өз ұжымына, мектебіне деген алаңдаушылығын қалыптастыру.
    3. Балаларды адамгершілік-эстетикалық дамытуға жағдай жасау, оларды мәдени құндылықтарға қатыстыру. Мәдениетке қажеттілігін тәрбиелеу. 
    4. Қоғамдық-пайдалы қызмет, қайырымдылықты, шыншылдықты, сыпайылықты тәрбиелеу, негізгі моральдық-адамгершілік құндылықтар нормасы арқылы оқушыларды әлеуметтендіру. 
    5. Өзін-өзі басқару және бірге  басқару арқылы жүктелген жұмысқа деген жауапкершілігін тәрбиелеу.

    Қойылған мақсаттар мен міндеттерге жету үшін жұмыстың келесі түрлері орындалды:

    - балалар ұйымына көмек көрсету, әдістемелік материалдармен жұмыс;

    - көпшілік істердің сцернарийін құру;

    - сыныптан тыс іс-шараларға, акцияларға қатысу;

    - естелік күндерге арналған іс-шараларға қатысу. 

    Оқушылардың өзін-өзі басқарудың «Импульс» бағдарламасы келесі басымдықтарға негізделеді:

    • Тең құқықтылық. Қандай да бір шешімді қабылдауда кез келген  адам дауыс беруге құқылы.
    • Таңдау. Өкілеттілік сайлау нәтижесінде беріледі.
    • Ашықтық және жариялылық.
    • Заңдылық - құқықтық және нормативтік актілерді сөзсіз сақтау. Өзін-өзі басқару оқушылардың қызығушылықтары мен қажеттіліктерін іске асыруға бағытталу керек.

    Ұйым құрылғаннан бастап көптеген мереке, акция, шерулерді айналдыру дәстүрге айналды:

    - Бірінші сынып оқушыларын жаяу жүргінші қатарына қабылдау;

    -Бағыт парақтарының сайысы;

    -  "31 қазан - дүниежүзілік алкогольден бас тарту күні", "Халықаралық темекіден бас тарту күні", "Ардагер жанымыда тұрады" акциялары, "Таза қала" экологиялық акциясы;

    - үздік жасыл сынып бұрышы сайысы;

    -"Жас Ұлан" қатарына оқушыларды қабылдау салтанатты шеруі; 

    - дарындылар сайысы;

    - сыртқы келбетті тексеру бойынша рейдтер.

    Жыл бойы белсенді қатысушыларға жалпы мектептік линейкаларда грамоталар табысталады. Мектеппен тығыз байланысты «Жас Ұлан», «Жас Қыран» балалар ұйымдары жұмыс жасайды. Ұйымдардың мақсаты:  патриоттық, тарихқа араласуға деген, Тәуелсіздік Қазақстанның болашағы мен бүгініне деген  алаудаушылық сезімі жоғары тұлға қалыптастыру.   Жұмыстың негізгі түрлері: экскурсиялар, сайыстар, акциялар, салтанатты іс-шаралар.  "Жас Ұлан" балалар ұйымының бастамасымен келесі  іс-шаралар өткізілді.

    • Жалпымектептік линейкалар
    • «Парыз», «Ветеран живёт рядом» акцияларына қатысу
    •  «Мұғалімдер күніне» акция
    •  «Мен - көшбасшымын» рөлдік ойыны
    • Тұңғыш Президент Күніне, Тәуелсіздік күніне арналған салтанатты іс-шара
    • "Біз салауатты өмір салты жағындамыз" антибригадалар сайысы
    • Қазақстан халқының ұлттық тағамдар көрмесі

    Балалар ұйымының жұмысы қамтиды:

    • мектеп бойынша кезекшілік
    • еңбек қызметі
    • жалпы мектептің іс-шаралар ұйымдастыру
    • мектеп формасын, мектеп оқулықтарының сақталуын тексеру бойынша рейдтер ұйымдастыру
    • тақырыптық стендтер рәсімдеу

    «Импульс», «Жас Ұлан» МҰмүшелері қалалық және облыстық сайыстар мен іс-шараларға қатысады:

    - қалалық «Қауіпсіз дөңгелек» сайысы;

    -"Дені сау және бақытты болған жақсы" тақырыбындағы антибригадалар сайысында алғыс хат, 2016ж.

    -V сурет және декоративті-қолданбалы шығармашылық сайысы, 2 орын, грамота.

    - "Рожденственские фантазии" сурет және декоративті-қолданбалы шығармашылық сайысы, 2,3 орын

    - ҚР Тәуелсіздігін тойлау қарсаңында Халықаралық құстар күніне  арналған сайыс, 3орын

    Педагогикалық ұжым тұлғаны тәрбиелеудің барлық бағыты бойынша жұмыстарды жетілдіруді жалғастыруда. Тәрбиелеу қызметі барысында педагогтар мектеп ұжымын құруға әсер ететін мектеп дәстүрлерін қолдауға және бекітуге ұмтылады.  Оқушыларды әр түрлі тәрбие қызметіне қатыстыру арқылы оқушылардыі өзін-өзі басқаруы мен ата-аналармен қатынас орнатуға тырысады.

     

    Тізім бос

    Послание
    Президента

    Қазақстан Республикасының Президенті: ҚАСЫМ-ЖОМАРТ КЕМЕЛҰЛЫ ТОҚАЕВ

    Білім беру ұйымдарының балаларды тасымалдауы жөніндегі әдістемелік ұсынымдар

    Мектеп директоры Уәлиева Әйгерім Файзуллақызы

    Электронндық мемлекеттіқ қызметтер

    Пайдалы сілтемелер