Меню KDT

logo.png?_=1475147881

«СОЛТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ» КММ «ПЕТРОПАВЛ ҚАЛАСЫНЫҢ БІЛІМ БӨЛІМІ» КММ «№8 ОРТА ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН    ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТӘРБИЕ МЕКТЕП-КЕШЕНІ» КММ 

 

  • kz
  • ru
  • Мектеп мәзірі

    Жаңалықтар

    Бүгін 5-6 сынып оқушыларымен "ДОСБОЛLIKE" білім беру ұйымында оқушыларды қорқытудың (қорқытудың) алдын алу бағдарламасын іске асыру шеңберінде "жанжалсыз әлем"тренингтік сабағы өткізілді. Бұл сабақты педагог-психолог Е.Д. Ивченко өткізді және ол жанжалды жағдайларды шешу үшін тиімді мінез-құлықты үйретуге бағытталған. Мектеп жанжалдарын азайту үшін ата-аналарға арналған ұсыныстар: ☺️1. Баланың жеке басын оның әрекетінен ажыратыңыз. Әрекет жаман болуы мүмкін екенін түсіндіріңіз, бірақ баланың өзі емес. ☺️2. Сабырлы болыңыз. Егер бала жанжал туралы айтса, айқайламау немесе басқа балаларды немесе мұғалімдерді бірден кінәламау маңызды. ☺️3. Екі жағын да тыңдаңыз. Егер жағдай басқа балаларға қатысты болса, барлық қатысушылардың көзқарасы бойынша не болғанын білуге тырысыңыз. ☺️4. Балаңызға өз сезімдерін атауға көмектесіңіз. Оны "мен жегендіктен ашуланамын", "жегенде ренжідім"деп айта алатындай етіп қолдаңыз. Бұл шиеленісті азайтады және өзіңізді жақсы түсінуге көмектеседі. ☺️5. Бірлескен шешім іздеңіз. Балаңызбен бірге жағдайды түзету үшін не істеуге болатынын талқылаңыз.


    Бүгін 5-6 сынып оқушыларымен "ДОСБОЛLIKE" білім беру ұйымында оқушыларды қорқытудың (қорқытудың) алдын алу бағдарламасын іске асыру шеңберінде "жанжалсыз әлем"тренингтік сабағы өткізілді. Бұл сабақты педагог-психолог Е.Д. Ивченко өткізді және ол жанжалды жағдайларды шешу үшін тиімді мінез-құлықты үйретуге бағытталған.
    Мектеп жанжалдарын азайту үшін ата-аналарға арналған ұсыныстар:
    ☺️1. Баланың жеке басын оның әрекетінен ажыратыңыз. Әрекет жаман болуы мүмкін екенін түсіндіріңіз, бірақ баланың өзі емес.
    ☺️2. Сабырлы болыңыз. Егер бала жанжал туралы айтса, айқайламау немесе басқа балаларды немесе мұғалімдерді бірден кінәламау маңызды.
    ☺️3. Екі жағын да тыңдаңыз. Егер жағдай басқа балаларға қатысты болса, барлық қатысушылардың көзқарасы бойынша не болғанын білуге тырысыңыз.
    ☺️4. Балаңызға өз сезімдерін атауға көмектесіңіз. Оны "мен жегендіктен ашуланамын", "жегенде ренжідім"деп айта алатындай етіп қолдаңыз. Бұл шиеленісті азайтады және өзіңізді жақсы түсінуге көмектеседі.
    ☺️5. Бірлескен шешім іздеңіз. Балаңызбен бірге жағдайды түзету үшін не істеуге болатынын талқылаңыз.
    25.09.2025
    0


    Чтобы оставлять комментарии авторизуйтесь

    Послание
    Президента

    Қазақстан Республикасының Президенті: ҚАСЫМ-ЖОМАРТ КЕМЕЛҰЛЫ ТОҚАЕВ

    Білім беру ұйымдарының балаларды тасымалдауы жөніндегі әдістемелік ұсынымдар

    Мектеп директоры Уәлиева Әйгерім Файзуллақызы

    Электронндық мемлекеттіқ қызметтер

    Пайдалы сілтемелер